Bij een bestelling af te leveren in Nederland worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Uw bestelling dragen wij over aan Post NL voor de bezorging. Hiervan ontvangt u van ons een mail met track en trace gegevens. Wanneer u niet thuis aanwezig bent bij de eerste bezorgpoging, wordt bij de geadresseerde een kennisgeving achtergelaten. De zending wordt nogmaals aangeboden op de eerstvolgende werkdag. Indien na twee pogingen de zending nog niet is uitgereikt, dan kan het pakket naar een afhaalpunt worden gebracht. Mocht de zending aan u worden aangeboden met duidelijke schade aan de verpakking, dan adviseren wij u de zending te weigeren en contact met ons op te nemen. Wij zullen zorg dragen voor een nieuwe zending met onbeschadigd product.
Retourneren
Het is mogelijk tot na 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de aangeschafte producten te retourneren. U kunt uw product retourneren via een PostNL servicepunt.. Maak hierbij wel gebruik van het meegeleverde retourformulier.
Het product dat geretourneerd moet worden, moet in dezelfde staat zijn als hoe die is geleverd. Dus compleet en in de oorspronkelijke verpakking. Afhankelijk van de staat van het retour gekomen artikel, wordt bepaald met wat voor restitutie het product in aanmerking komt.
Als u uw bestelling wil retourneren, dan kunt u de producten retour sturen naar:
gePlot.nl
Ten Oeverlaan 74
9744 GJ Groningen
Hierbij graag uw naam, ordernummer, rekeningnummer en de naam van de rekeninghouder vermelden. Na ontvangst van uw retour zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen overmaken naar uw rekening.
Bestellingen die via Bol.com gemaakt zijn dienen, zowel bij aanschaf en retour via Bol.com afgehandeld te worden.